czwartek, 13 listopada 2014

Zamówienie od Mr Lemon

Cześć!
To chyba pierwszy post, w którym będzie napisane coś więcej niż "Data" :P Chciałabym zapoczątkować serię wpisów na temat moich pocztówkowych zakupów. 

Do tej pory uczestniczyłam we wspólnym zamówieniu z www.favoritepostcard.com, skąd pochodzą m.in. te pocztówki: naleśniki, żelki, muffinki, czy chabry. Są bardzo porządnie wykonane, półmatowe, nie podoba mi się jedynie ta biała ramka na niektórych kartkach.

Na wakacjach dotarły do mnie postcard books z Tushity: czekolada oraz wiejskie pejzaże.

Zamawiałam też kartki z Postallove oraz od Mr Lemona.



Dziś chciałabym Wam pokazać moje drugie już zamówienie od Mr Lemona. Uzupełniałam braki ogonków i zamówiłam kilka nowych wzorów.

Pocztówki możecie zamówić na profilu na fb, pewnie można też inaczej, ale ja zamawiałam tylko w ten sposób.

Każda pocztówka kosztuje 1 zł. Są bardzo dobrej jakości, a wysyłka ekspresowa :)





Kilka gratisów :)





3 komentarze:

  1. Ja akurat serii The Ogonek nie zbieram, ale pozostałe bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...